Aattelin kirjotella nyt ku viikonlopun aikana en kummiskaan ehdi, tänää olis lähtö mökille ja tullaa ylihuomenna eeeli sunnuntaina :)
Oon oottanu et sinnekki pitkäst aikaa pääsis mut nytku parin vuoden tauon jälkee pääsee ni mua ei kiinnosta enää yhtää :D siis sillee se on sääli ku tiiän et tulee olee kivaa ja näin mutku tulee iksu tota yht ihanaa <3 Mut ihan kiva mennä ja piitkäst piitäst aikaa pääsee pelaa futist ja sulkkist ja tälläsii mökkijuttui saran kaa :) Must on ihanaa et vaik mun serkku on mua 4v vanhempi, eli täyttää siis nyt syksyl 19, ni se jaksaa silti viettää mun kaa aikaa niiku futist ja tollasii juttui mitkä sitä ei ehk muute kiinnostais mut pitää mulle seuraa ja meil on aina ollu tosi kivaa ja mul on ihan maailman parhaat lapsuusmuistot mökiltä kaikkee mitä me ollaa tehty, ja aattelin houkutella saran jotenki uimaan viel tän viikonlopun aikana ;)
Mut mun on pakko jatkaa pakkaamista, et ehin, ku tulin just suihkusta ja nyt syön ja tällästä, ni kirjottelen varmaa maanantaina tai tiistaina ainaki yritän ja tosiaa eilen alko 4vk KÄTY, et kaikki meille ni pidetää bileet!!! noei haluun olla luottamuksen arvone :)
Pitäkää kiva viikonloppu, helvetin kuuma ainaki on tulossa ;) :D 
MoiMoii