En oikee tiiä, miten toi otsikko liittyy mihinkään muutenku et on maanantai, koska mul oli iha kiva päivä, olin koulus ( tunnin myöhäs mut silti ) ja koulu jälkee menin Iineksen kaa leffaa ( se täytti tänää muute 15 btw) 
Sit tulinki jo kotii ja koitin lataa kännykkää, mun laturissa on kosketus häiriö ja se on vaikee saada lataa mut nyt se lataa tos iha semi hyvin ( VIHDOIN )!!!

Mulle ei kuulu mitään ihmeellist, kaikkee menoo tällä viikolla 
tiistaina on kuviksen joku taiteen museo retki ja sielt oon himas kuolleen joskus 18 ja pitäs nähä Nea
keskiviikkona on hissan koe ja bilsan kuulustelu ja mun piti nähä jotakuta..kukakoha se oli xD
torstaina en mee kouluu jee saa nukkuu 2h pitempää, ei oo ees paljo :(
Perjantaina nään Jullen piitkästä pitkästä aikaa ihanaa ja hese reissu tiedos
Lauantain sit meenki Broidille yöks vähä moikkaa veljen poikaa joka täytti viime viikol 2v !! <3 Tädin Isojätkä
Ja sunnuntaina oon kai vaa himas nukkumas univelat ja tälläst, vai oiskoha sillonki ollu jtn, no oon veljel viel sillo ja tuun illal sielt nukkuu :D
Ei mul ollu oikeestaa mitää asiaa tulin vaa höpisee ja päivittelee, oon innostunu nyt noist haasteist vähä enemmä ja niit on tulevaisuudeski luvassa, halusitte tai ette :D
Mä katoin mun blogin katselija määrii ja niit on iha huomasti mulle 139 :D VautsiVau mahtavaa ja mitä tää on ollu mul 2 viikkoo? :D Mut hei öitä teille kaikille ja kirjotellaa taas varmaa torstaina viimistää!

Öitä! :*