Noniii
Eli tosiaan soittelin viime viikolla poikaystävälle, joka löi vaan luurii koska ei "jaksanu puhuu" mulle ja teki tätä viikon ajan vaikka kuinka oisin pommittanu, ei myöskään jaksanu nähdä mua, ja syy miks oisin halunnu puhuu oli et meiän suhtees ei oo mtään järkee ja et erottais, en oo kuitenkaa nii kylmä et ketää viestillä enää ikinä jättäisin. No ku alettii seurustelee kaikki varotteli tost jätkäst "se ei välitä kenestkää, se ei osaa olla yhen muijan kaa, se jättää sut viikon sisäl toisen muijan takii, se tulee pettää sua heti huomenna ja muuta paskaa" must tuntuu et kumpikaa meist ei luota toiseen pätkääkään ( eli helvetin hyvä alku ) Nyt toi yks sit viimein ilmotti ittestään viestillä "en haluu enää olla yhessä" MITÄ VITTUU XD ??!! mä en viittiny laittaa viestii, mä oon venannu viikon et saisin puhuttuu sun kaa et erotaa, sit vastasin sille et "no tost oisin sulle viikko sit puhunu mut et suostunu vastaa" ja myöhemmin illalla tuli silt sit vastaus viesti " en haluu olla missään tekemisissä sun kaa en ees puhuu ja poista mun numero puhelimestas äläkä enää laita viestiä äläkä soita mul on toine niin en haluu mitään sun kanssa" kidding me? vähä kunnioitust ihan vaikka vaan siit etten kuunnellu mitä muut sust sano vaa kelasin et vois olla mahollisuus et oot muuttunu, vastasin tähän vaan sitten "seny oli tiedos alust asti et sul on samaa aikaa 4 muuta xD nojaa ainaki mulle sanottii millane oot" eli tää oli sit tässä mut mul on "kai" ?? ollu jtn juttuu yhen toisen LAITOSPOJAN kaa ei jumalauta pitäs jättää ne rauhaa XD ni kaa jonku viikon ja en tiiä eimeny yhes viel ainakaa olla ni ehk voisin olla ees viikon sinkkuna ja saa nähä jos nään walterii lomal et mites sen kaa ja en vittu tiiä, mua ei ees haittaa ettei olla yhes, tai sillee ihanku mikää ei ois muuttunu ei kuitenkaa puhuttais tai varmaa nähtäis, ni mitä menetin? XD lomalla vaa vetää iha täysil ja jätkät MÄ OON SINKKU XD tänne vaa! ja toi exän antama ketju lähti kaulast saman tien :D outoo etten ees itke kosk ei kiinnosta ja toi ei ois ees sen arvone, mut must ei oikeest tunnu yhtää pahalt se ettei olla enää yhes :/ nojaa HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ TEILLE SINKUILLE JA VARATUILLE MURUILLE JA ehkä mä just ja just nyt koitan kestää tän eron XD