Mä en tarkallee tiiä oikee et miks, mut mul on tosi hyvä fiilis :D tulin just himaa, nyt kuuntelen musaa ja oon koneel ja fiilisten yksinäni ja juon ALKOHOLITONTA siiderii x)
Mul oli tosi kivaa tänää vaikkei mitää ihmeellist ees tapahtunu, nukuin pitkää, kävin apteekis, otin aurinkoo, sisko ja sen lapset tuli meille syömää ja sit menin jasminin kaa ulos ja tehtii kaikkee. 
Mut yhen asian voisin kyl muuttaa täs päiväs viel, et mun ei tarttis nukkuu yksin vaa pääsisin murun kainaloo mut en usko oikee et saan enää lähtee niille xD :( 
Kesäki tulee koska jopa tää vilukissa uskaltautu tnää ulos shortseil ja topil ENKÄ EES PALELLU !!!
Ja mun päivää piristi just äsken seki et mun blogin kävijä määrät on menny huimaa nousuu joten jatkakaa samaa mallii ja ottakaa pari kivaa kesäkuvaa...ei oo mun ottamii kuvia kylläkää x)
Ja hyvää kevättä/kesää ja pitäkää kaikki ihana viikonloppu :) puspus <3


blog3-normal.jpg

blog2-normal.jpg

blog1-normal.jpg