Taas on yks vuos vierähtäny ja aattelin taas piitkän piitkän tauon jälkeen lähtee uuteen nousuun tästä. :) Kirjottelu jääny, mut yks uuden vuoden lupauksista vois mulla olla myös ryhdistäytyy taas tän blogin kanssa. Koulupanostus on myös yks panostuskohde mulla, ja sit etten aio parii kk juoda ( paitsi kerran ku se oli sovittu jo viime vuonna ) ni muutos toho juomisee, en aio polttaa enää ja tosiaan koulussa alan käydä ja numeroita nostaan mikäli haluun jatko-opiskelupaikan. Ja HEI fontti vaihtu kans vuoden mukana, huomasitko? Mutta tosiaan ei kuulu mitään ihmeempiä, loma menny nopsaa ja viikonlopun jälkee meen ottaa kielikorun ei jännitä ( vielä ) yhtään. :D mutta varmaan tulee olee niin perkeleen kipee sit myöhemmin. Miten teiän joulu ja uusvuos on menny ja loma ja syksy ylipäätänsä? :) Must tuntuu et oon missannu tosi paljon kaikkee ku en oo syksyl ehtiny/jaksanu kirjottaa, mut nytku en aio enää hilluu yöhö asti enää ulkon vaa tehä kouluprojektit ja läksyt ihan kympin tasolla, ni aikaa tähänki kyl löytyy:) Palaillaa viel vklp aikana tai sit viimistää ku oon sen korun ottanu:) !! <3 Kommentteihi miten teillä meni joulu/uusvuos, mitä saitte lahjaks, miten vietitte jouluu/uuttavuotta? Mua oikeesti kiinnostaa ja ois ihan tosi kiva kuulla:) Hyvää viikonloppuu!! MOIMOII