Ei mitään ihmeellistä taaskaan tähän mun arkeen mut kuhan nyt kirjottelen :)
Tällä viikolla ei oo ollu mitään erikoista ku oon vaa ollu koulussa ja eilen oli terveystiedon koe, joka meni must tosi hyvin itseasiassa ja ootan siit hyvää numeroo...varsinki nyt enne todistusten jakoo :D Ja huomenna saan todennäkösesti mun kaks maantiedon koetta ja toisesta ainaki vois tulla kans joku semi hyvä ja en osaa yhtään sanoo miten se toinen meni :D 
Sit sain kuulla tiistaina mun kuviksen numeron ja mulla on mun open mukaan 9:n töitä mut mul on niin paljon poissaoloja et sen on pakko antaa 8 :( Se kyl vähä jäi ärsyttää koska panostin loppuvuodest ni turhien lintsausten takii ni laski numero :( Kaduttaa...myönnän :D 
Tänää oli liikas pesist ja oli ihan mega kivaa pelaa :D oikeesti oisin voinu jatkaa sitä vaik koko päivän mul on aina ollu pesäpallo jotenki mun mielest tosi kiva laji :) !! tykkään !!
Ja huomenna en oikee tiiä mitä oon tekemäs et oonko jasminin kaa vai näänks jtn muit kavereit mut haluisin ainaki nähä kevinin jossai välis ja jäädä niille vaik yöks.. ;) Mut en tiiä mitä mielt iskä on koska se ei oo oikee koskaa ollu pojist kauheen innoissaa :D mut sillee tajuun koska "isin pikku prinsessasta tulee raskaana oleva teini" ni sen oli vähä vaikee hyväksyy se asia :/ 
Mut jtn kivaa vois duunaa viikonloppuna vaik jtn tyttöjeniltaa tai jotain..? 
--->>>   Häiritseekö muuten ketään se etten käytä pilkkui mun kirjotuksessa, koska aloin miettii ite, ku en kuitenkaa ite blogiini lue. Ni oisko se teiän mielestä selkeempää luettavaa jos ois pilkut :D Tossa vähäsen esimerkkiä. :)
Kirjotellaa ehk viikonloppuna tai maanantaina varmaan viimeistää ja pitäkää hauska viikonloppu ja nauttikaa keväästä kohta onki jo kesä !! <3 :)