Kaikkee nyt tapahtunu täs viikon aikana, hyvii ja huonoi juttui mut ollu tosi hauskaa ja ihanaa ku on ollu omaa rauhaa tai sillee en oo varmaa hetkeekää ollu yksin koko viikon aikana mut sillee välimatkaa vanhempii vaik must niitki on nyt kiva nähä ni silti sellane pikkune loma niistäki ja niillä musta. On ollu viikon aikana pöllimisii, kyttäselvityksii ja vaikka ja mitä ite en tosiaa oo pölliny ikinä mitää olin vaa paikalla mut mua ei sekotettu mitenkää koko juttuu onneks. Huomenna tulee viikko mun rakkaan kanssa, tuolla se nytki nukkuu vielä ku ite nousin "jo" kello on 15.22 xDD mut ollu tosi ihanaa senki kaa ja näin, porukat tulee huomenna ja oon lauantaina lapsenvahtina ja sit pääsenki sunnuntaina leffailee systerin kaa, ootteks te muute nähny sitä kesäkaverit leffaa, me mennää kattoo se ja kävin jo just täl viikon kattoo sen ni mä kyl tykkäsin kannattaa käydä kattoo :D
Mut tosiaa toi otsikko "Aikuiset.." ni mitä helvettii vanhemmat on tottakai joskus huolissaa et missä oma lapsi menee mut vittu miettikää silti joskus vähä pitemmälle...