Dodiii!!! 
Mökillä tuli käytyy semmone viikon reissu ja oli tosi kivaa!!
Reissu alko hyvis fiiliksis jollai 6h ajomatkalla mut ei ollu mitenkää hermoja raastava tai muuta ku oli musaa ja hyvää seuraa :) Sit perillä alettiinki jo laittaa sänkyi kuntoo ku klo oli jtn 22 ni valmiiks kaikki ja mentii saunaa sit ja tollast, me siis nukuttii sillee et mun kaveri, sen pikkuveli ja sen kaveri ja mä samas mökis, aikuiset, koira ja pienin sisaruksist 4v toises mökis. Jtn pientä sutinaaki tais tulla mökillä tai ainaki ite koin tällee ku nukuin yhen poitsun kaa lusikas siel ja muutenki jtn pient ihastumista oli ehkä ja kaikki noi aikuiset supis keskenää ( kuulin kaverilta, ite en siis ollu paikalla ) et ootteks huomannu et noi kaks tykkää toisistaa ja kiehnää koko aja keskenää ja voiku söpöö ja tollast :D mut oliha se kivaa ja kylmä myönnän et ihastun tosi helposti jos mulle antaa huomioo :D
Sit käytii markkinoilla ja sielt löyty kaiken näköst kivaa :)
Melkee vedettii kaks yötä putkee ilma unta ku katottii kuka jaksaa valvoo pisimpää :D Mut mä simahin toka vikana/ekana kosk vaa kolme osallistu :D Ja eikai siin, kivaa oli ja pyydettiii tulee toistekki jos vaa viihdyin ni kyl oon menossa jos kutsutaa :D :) Plus pidin nyt viikon viel vähä omaa taukoo koska mulki kummiski on loma ja kaikkee tekemistä etten oikeesti ees ehi kirjottaa eikä tapahdu mitää ihmeellistä ni en nää nii paljoo syytäkää siihe ! :D Mut eikai muut nähää ens postaukses ! :D