Ollu kauhee tauko oon iha unohtanu kirjottaa, eli anteeks kaikille siitä, paljon on sattunu ja tapahtunu täs viimisen kahen viikon aikana. Viikko sitte torstaina menin mun vanhaan kouluun, moikkaa kaikkii vanhoi luokkalaisii ja Neaa ja tälläst, sit mentii sielt viel Nean kaa ulos ja siin oli sit muutaki porukkaa ja samalla porukalla mentiin vielä perjantainaki, mut perjantain mukana oli sitte Nean kaverin pikkuveliki ja ei siin mitää oltii ulkon pidettii hauskaa ja vähä vähemmän hauskaa mut ei siit ny enempää, sit lauantaina ku mentii aamul ulon Nea,Niko, Tuukka ( eli se Nean kaverin Miikan pikkuveli ) ja Lauri ja mä. Sit olin tuntenu sellasen 12h ajan Tuukan ei oltu vaihettu ku muutamat sanat keskenää, no oltiin siin joku 20min oltu ulkona ni Tuukka tuli halaa mua..what? se oli iha random mulle mut ei siin mitää, sit halattiin siin paikallaa vaa varmaa joku vajaa tunti ja sit lähettii porukal muualle ja Miikaki oli siin kohtaa tullu ulos, mentii sit muualle mut pysyttii ulkona ja mä ja Tuukka jatkettii sitä halailuu koska olin iha jäässä ni lämmitin käsiini sen takin alla, sit siin jtn pussailtiin ja ei menny kauaa ni Tuukka kysy mua yhteen sen kaa ja miks mä en ois suostunu, siit joku 2h ni sanoin Walterille et meiän juttu oli tässä ja jätin sen, mitä oon yrittäny tehä jo 2kk ajan ja ollukki sellane on-off juttu.
Nyt ollaa sit oltu viikko ja 2päivää Tuukan kaa yhes ja se kohtelee mua niin eri tavalla ku Walter, vaik nähääki vaa viikonloppusi ni meil on silti hauskaa yhes, niiku viime sunnuntain ku mun housut hajos pankin välikös :D noei mut mua on siit varoteltu mut mä luotan siihen silti <3