Maanantaita kaikille !
Viikko on taas alotettu ja tossa nyt tajusin että mulla on kauheesti kaikkee menoo tällä viikolla ! :D
OMG just nyt!!! JUST TÄLLÄ SEKUNNILLA tajusin et mul on huomen hissan koe, kirjat koulussa ja hissa loppuuki sit nytte kevään jälkee mul kokonaa, ou fuck!!! nyt vituttaaa!!!
Mut muuten täst viikosta, huomenna ei suunnitelmii vielä, mut pääsen vast neljältä ja haluisin nähä Kevinii koska en ehi muuten välttämättä sitä täl viikol näkemää, sit keskiviikkona, pääsen tunnin etuajassa koska opettajan kokous ja meen näkee mun siskoo ja mun erisiskon lasta :D ku sen lapsi on mun siskolla hoidossa, torstaina sit aattelin mennä hakee mun synttäreille kaikki kamat ja muutenki shoppailee ja perjantaina meenki sit mun siskolle lapsenvahdiks ja lauantain laittaa kynnet ja juhlii mun synttäreitä ja sunnuntain onki sit synttäripäivä ja sillo tulee kaikki sukulaiset et tekemistä ainaki nyt on :D Huomaan et nyt oon alkanu taas piristyy tän blogin kaa ja koitan jatkaa samaa mallii, ehkä se on tää kevät, en tiiä :D Mut toivottavasti teil on alkanu viikko kivasti ja hyvää kevättä, nyt on jo ihanaa shortsi säät ja shortsi ja toppi kausi alkanu oikee kunnol ja mul on jo rusketusrajat!!! :D