1. Minkä väriset sukat sinulla on jalassa?
-Ei oo sukkia ollenkaan enää mutta oli kirkkaan oranssi keltanen raidalliset :D
2. Missä asennossa nukahdat helpoiten?
-Mä alan nukkuu aina vatsalleen kädet tyynyn alla, mut en ikinä nukahda siihen asentoon, nukahan aina suunnilleen kyljelleen mut silti ei voi alkaa suoraa nukkuu siin asennos, tai sit sellane puoli vatsallee ja puoli kyljellee :D u know?
3. Oletko siisti vai sotkuinen ihminen?

-Mä oon sotkunen ihminen, vaikka tykkään enemmän siisteydestä ja välillä tykkään siivookkin, mut jos siivoon ni siivoon kunnol, enkä jätä sitä puolitiehen.
4.Uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä?
-Vaikka kui haluisin ni en :D
5. Mitä syöt yleensä aamupalaksi?
-Mul ei ikin aamusin oo nälkä ni en oikee ikinä aamul syö oikeestaan mitään, sit siin 11-12 aikaan mul alkaa tulee nälkä :)
6. Pisin aika jonka olet ollut nukkumatta?
-Paha sanoo ku en yritä olla ikin nukkumatta mut en nuku jos ei väsytä oisko sellane vkl et oli pe-su nukkumatta
7.Oletko hyvä valehtelija?
-Riippuu kelle valehtelen oon hyvä perustelee aina sitä valhetta ni mua uskotaa mut on yks kaveri joka ei ikin usko :D
8.Vasen- vai oikeakätinen?
Mä oon oikee kätinen ku kirjotan ja tällee mut aika paljon on sillee et voin tehä kummal vaa et ei oo välii voin meikkaa ja syödä ja tällee kummal vaa kädel
9. Tykkäätkö omasta nimestäsi?
-Nea..no joo ois voinu olla joku kiva emmä ikin ku muut on valittanu tyhmästä nimestään ni en oo ikin ite halunnu vaihtaa.
10. Viimeisin kuva jonka otit?
On tossa alemmassa postauksessa oleva kynsi kuva jonka otin joku 30min sitte :D