Siis ei oo todellista että ens viikolla on syysloma ja mä oon kirjottanu viimeks ENNENKU KOULUT ALKO!!
Siis siithän on ikuisuus... ei oikeesti oo todellista, vaikka tää onkin mun blogi eikä mul oo mitään syytä pyydellä anteeks mun tekemisiä, ni silti anteeks et oon vaa antanu olla. Kaikest huolimatt ei oo ees tapahtunu mitää erikoista et miks en oo kirjottanu, oon vaa unohtanu aina, enkä jaksanu, onneks nyt sain motivaatiota tähän, mut irjotetaa sit lyhyesti PARIN KUUKAUDEN tunnelmat lyhyesti, viime tekstissä olin just alkanu seurustelee, no nyt oon eronnu, ei haittaa siis tippaakaan ku suhde meni riitelyks ihan täysin eikä siitä tullut yhtään mitään !! Kavereit on tullu ja menny... no ei niit kyl oikeestaan oo menny, mutta tullu on tosi paljon läheisii kavereit nyt enemmän, ja mennyt semi hyvin sinänsä mut sinänsä mut elämä on kokenu kauheen alamäenki... en avaudu mun perhe asioist sen enempää mut oon täl hetkel ilonen että saan asua kotona, enkä jossain muualla missä saattaisin asua ja nyt oon ollut koulussakin..paitsi tnää.. mut tää oli vaan poikkeus. Mut hei nyt mä VAADIN et koska oon ollu nii pitkää erossa teistä ni kerrotte kaikki kuulumisenne tonne kommentteihin ja kerrotte mulle millasta tekstii haluisitte nyt syksyllä, tai tästä kuluneesta ajasta. mikä tää "tauko" täs nyt on ollu, mut kaikille oikeen hyvää syksyä ja me nähdään VIIMEISTÄÄN sunnuntaina :* !! <3