Maanantaion taas täällä, niiku joka ikinen viikko, ja mä oon kipee :(
Niin perus maanantai et oon kipeenä, eli ei oikee ees mitää kerrottavaa täst päiväst oon vaa maannu sängyssä ja lukenu kirjaa "Veronika päättää kuolla" kannaattaa muuten lukee, on iha helvetin hyvä kirja ja koukuttava ;) Ja sit oon selannu kännykäl kaikki fb, ig ja askin sataan kertaa läpi :D
Ja nyt sitku ku on kipee ni on aikaa kirjotella, ni ei tapahdu mitää :D
Mut hei sellane ILMOTUS tai ei ny ilmotus mut ois kiva, elikkä teen kaikkii haasteita jos vaa ehotatte ja muutenki kommentti boksi ei oo turhaan keksitty ja kritiikkii saa antaa, vastaan kaikkeen ja must ois tosi kiva vastailla kommentteihi, jos et tykkää mun jostain vaikka kirjotus tyylistä ni sano se, emmä pure :D tai jos haluisit enemmän mun laittavan kuvii näihin ni kerro se mulle, koska oon miettiny et laittasinko enemmä kuvii, mut sit aattelin et kukaa ei oo pyytäny ni en tiiä mitä haluutte :( Eli kommentoikaa iha rohkeesti otan negatiivisetki kommentit hyvällä vastaan, koska iteppähä pyysin kommentoimaa :D Pysykää terveinä ja hyvää viikonalkuu kaikille ja kommentoikaa toiveitanne ihan mistä vaa tai kertokaa vaik seuraavat joululahja toiveenne mulle jos haluutte :) :D