Nonii, moikka taas pitkäst pitkäst aikaa, ei oo tapahtunu mitää ihmeempii ollu vaa ulkona ja kavereitten kaa ni sitä aikaa ei oikeesti oo ollu, oon ollu monesti kirjottamassa, mut en oo löytäny aikaa ja nyt mul on joku puol tuntii aikaa ennenku lähen lohjalle laittaa taas uudet kynnet, ni kirjotan. Ollu hyvät kelit ja lämmintä, ja niiku sanoin ni ulkona on tullu oltuu ja viikonloppuna olin siskon lasten lastenvahtina, pe-su ja sit mentiin sunnuntain talille ja oli IHAN SIKA MAKEETA pitkästä aikaa ratsastaa, se on jtn mitä rakastan älyttömästi tehä ja nyt pitkäst aikaa viel heti ku meni sinne ni olin jo hymy korvissa siin autos :D sitku hain sen vanhuksen aitauksest ni huomas heti et seki nautti nähä mua pitkäst aikaa ja anto taas kaikkensa niiku aina ku ratsastetaa. Sit tulin sieltä kotiin ja sisko ja sen perhe tuli meille syömään ja tollasta perus juttuu, eiline kulu prätkällä ajellessa seki oli jotai nii tajuttoman ihanaa :D siis kolme asiaa mitä rakastan yli kaiken ratsastus, prätkän kyydissä olo ja uiminen. ne on jtn nii tajuttoman ihanaa mulle :) Sit tänää lähen tosiaa tossa kohta lohjalle laittaa kynsii, aattelin sellasii neon pinkkei taas ja laitan varmaa vielä tänään niist kuvaa :) Ja loppu viikko sit onki iha sunnuntaita myöten täynnä menoja joka päivä eli toivottavasti ehin kirjottaa ja viikonlopusta tuun ainaki kirjottamaan sillä kotkan meripäivät täältä tullaan !! :D onks kukaan teistä menossa kotkaan viikonloppuna meripäiville ja mitkä kolme asiaa on teiän mielestä parasta kesässä, vastaan kaikkiin kommentteihin ja niit ois tosi kiva päästä lukemaan :) MoiMoiii