1. Mitä teit vappuaattona? Kenen kanssa olit jne..?
-Mä olin Waltterin kaa sillo, oltii rannal bilettää ja se oli niiku eka kerta ku kunnol näin sitä olin iha ihmeissäni miten se oli saanu mun numeron ja siel jtn pussailtiin ja oli tosi ihanaa <3 kaipaan sitä
2. Mitä teit vappupäivänä? Kenen kanssa olit jne..?
-Mä en tarkallee muista käytiinköhä me mun siskolla grillaa vai olinks vaa himas ja kavereitten kaa
3. Mikä vapussa on parasta?
-Varmaa just ku sillo on jo lämmin ja valosaa ja kaikilla on nii hyvä fiilis eikä haittaa jos ei oo ihan ykköset päällä koska sillo näytetäänki vähä pelleilt, mut just se kesä ja hyvä seura ja hauskaa, ei sitä osaa selittää
4. Juotko simasi rusinoilla vai ilman?
- En juo simaa hyi :D
5. Sokerimunkki vai tippaleipä?
-SOKERIMUNKKI!!!
6. Mikä väriyhdistelmä perinteisessä serpenttiinirullassa on kaikkein paras?
- En tiiä oonks ainut kenen mielest tää kysymys on jotenki outo :D.. No siis kuha ei oo mitää synkkii värei vaa kaikkee kirkasta just niit vihreet, keltast, pinkkii, sinist mitä niis kai usein on ei nii välii
7. Tiedätkö miksi vappua vietetään? Entä miten kertoisit vapusta sellaiselle ihmiselle joka ei ole kuullutkaan suomalaisesta vapun juhlinnasta?
-Itseasiassa en ees tiiä miks sitä vietetään :( Mut no tota kertoisin et se on kavereitten tai läheisten ihmisten kaa hauskan pitoo ei nii hienostunu ja elegantti juhla vaa sellane hauskan pito ja pelleily ja vappu koristeista ja väreistä tulee ehk mieleen joku carnivaali ja et lapset ainaki ja kyl aikuisetki tykkää pukeutuu sillon ei niiku halloweenin et pelottava vaa iha mikä vaa kissa, pelle tai joku merenneito vaikka..?