Taino en mä iha sori sanois siitä, etten saa unta ja päätin kirjotella viel uusiks tänne...Tää on aina alussa tällästä että kirjotan ehkä jopa kolmesti päivässä, sit kerran viikossa...kerran puolesvuodes... emmä tiiä miks, mut hei ihan tulin nyt avautuu siit et oon kipee :D kun se varmasti kaikkia kiinnostaa..nooo jos ei ni get out of my blog, now! <3 Tossa vuoden viimisenä päivänä mulla alko vähän kurkkuun kirvelee ja päätä särkee, mut buranalla se sit helpotti ja uuden vuoden pystyin viettämään, mut sitte ku heräs...1.1. ni jumalauta se olo!! Ja olin siis selvinpäin ni ollu mikää darra, vaan siis kurkku aivan paskana, heräilinki siin yöllä ku en saanu unta koska mä TÄRISIN niin saatanasti, siis palelein vaaan niiiiiin paljon, eli kuumetta se sit oli, sit heräilin yöl niin et itkin ihan hulluna tai et olin ihan hiestä märkä ( oon tosissaan kahesti elämässäni enne heränny itkien, eli ei oo mitää arkipäivää mulle sekään ) Sitku siis aamulla heräsin ni luulin tosissani et oon kussu housuu, what??minkä ikäne sä muija olitkaa <<---- kyllä mulla oli ihan sellane olo reidet niin märät ja housut ja kaikki, sit vaihoin housut ni kappas vaa se oliki vaa hikee mitä niis vaatteis oli ja aivan tajuton olo siis siinä vaiheessa, tänään ( itseasiassa eilen ) ni sama homma jatku, mut tänää oliki sit pakko lähtee faijalle, minkä olin kyl tiedostanu mut aattelin et paranen siihen mennessä. Ni mitäs siin buranaa nassuun ja menoks, hikoilin koko bussimatkan, mut peril oli iha terve olo ja näi, mut nyt alko täs tunni sisää taas sattuu kurkkuu ja päähä, ni otin tos 5min sit viel yhe buranan, ku huomen pitäs taas pystyy olla terveenä...omg, en jaksais...but i have to, so..byebye flu!:) mut kyl tää täs onneks on sentään loma ni saa sairastaa rauhas, huh! Mut en käsitä sitä et miks aina siis AINA ku on oikeest kunnol kipee, ni on koko aja semmone kylläne olo eikä yyyhtään nälkä, why? siis oon viimisen 3pv sisään syöny pari patonkipalaa ja hesen juustohampparin, jonka otin tosta matkalta ku alko olee terveempi olo ni sieltähä se nälkäki tuli :D, mut siis esim eiline, en syöny mitään...? ruokaa kyl tarjottiin, mut ei jaksa, niin täys olo koko aja et ei huhhuh... No ehk mä oon vaa outo, kosk normisti syön koko aja XD Vitsi mul tuli nyt mielee et ois kiva tehä enkuks blogii..? Tai ees yhen kerran yrittää, mun kirjotus kusee enkussa aika huolella, mut silleen et kuitenkin ymmärtää mitä sanon mut nää the,a,an on vähä sellasii mitä en osaa sijottaa ja KELLONAJAT SIIS EN OO IKINÄ OSANNU KELLONAIKOI ENKUKS, se on jtn mitä en opi, osaan sanoo, puol ( niiku vaik 2.30, 15.30.. ), varttia vaille ja tasan ( 12.45, 9.00, 17.45, 3.00 ) mut en muuta ja osaan EHKÄ sanoo niiku et yli jotain, jos se on ennen puolta, niiku alle half past five, ni ni siin 16.00-16.30 osaan EHKÄ sanoo ne?? Mut entiiä, mut mun puhumine on sit enemmä sitä mitä osaan ja ymmärtämine, mutku seki on etten kauheesti muille puhu enkkuu ja jos joudun tuntemattomalle vaikka selittää jonku reitin ni mä vaa jäädyn sillee "...........................öööö......................well you have to go.............or maybe........i don´t know, don´t ask me`" tollasta :D eli siit ei muille oikein apuu oo, mut esim yksin kotona saatan puhuu ittekseni enkkuu ja mamille saatan alkaa höpistä enkuks kaikkee, mut muute se on semi jäistä...pakko myöntää... pitäs vaa yrittää, ja tosiaan toiki et jos mult kysytään reittii jonnekki ni vaikka tietäsin sen reitin mist sen pitää mennä ni iha sata varmasti, et sen pitäs vaikka mennä suoraan ja kääntyä vasemmalle ja mennä portaat ylös ja se on perillä. Ni kiitos mun r-vian en lausu ikin esim "stairs" vaikka se kuulostais mun korvaa iha selkeelt ni en ota sitä riskii et se toine ihmine ei saa selvää ja joudun jankuttaa sitä samaa samaa uudellee ja uudellee, ni toiki selitys ^^^varmaa menis näi "first you go straight ( koska  forward " kuulostaa liian epäselvält tietysti ) and then turn left and just walk ( koska " and then you see stairs and you go there" on liikaa vaadittu, siinku oon jäätyny sisältä siihe ujoon kuoreeni"  and you are  there. Ja en siis tiiä yhtää meniks toi nyt miten oikein ja miten perseelleen, mut sen ymmärtää, okei portaist ois ehk voinu mainita jtn :D Mut ymmärsitte pointin, hope so.. Alan miettii tosissani sitä enkuks blogii, ainaki jos en vielkää saa unta ;) :D
Hyvää yötä! <3 ja tosissaan iha unessa oon mutten nukahda ni en lupaa oikeinkirjotuksest mitään, niiku en yleensäkkää XD