Noniin, just 2min sitte muistin että ainii mul on se blogiki pitäskö sinne kirjotella jotain..? :D
Ei mitään ihmeellistä tapahtunu täs reilun viikon aikana oikeestaa, koulus vähä parantanu ja ollu siel nyt enemmän ja poikaystävän kaa menee hyvin, vaik mul on kauhee ikävä :( <3
Ja mitäs mä oon tehny EN MITÄÄ, ihmeellist..tää on nyt vähä tämmöst tää kirjottamine mut tosiaa. No en vittu tiiä, anteeks mul ei oo mitää asiaa, oon vaa ollu kavereitten kaa nähny Neaa, Nikoo, Miikaa, Tuukkaa, Laurii ja pyöriny niitten kaa ain viikonloppusi, eile oli mun siskon lasten 6, 4 ja 1v synttärit, ku kaikki täyttäny sillee iha lähipäivinä ni niille pidettii samaa aikaa sukulaiset oli sit siel. sen jälkee olin viel jonku aikaa ulkona ennenku muru sit taas lähtiki.. :( 
Mul on sellane olo et muhun ollaa kauhee pettyneitä, tai siis ei sillee niiku muutku perhe ja sukulaiset, ku joo siis kyl ne on mulle tosi mukavii mut se miten oon muuttunu 2v sisällä ni must tuntuu et muhun jotku on vähä pettyneit, osa ajattelee tietty et vaa tää ikä ja oon teini ni tottakai kuuluu vähä rällästää ja kokeilla rajoja, mut mun iskä tuntu olevan tosi pettyny sillon ku sai kuulla et oon raskaana ja mummi kyselee koko ajan onks mul kaikki ok ja ku kuulee millasii koe numeroit mul on ni sen ilme kertoo kyl kaiken, ja tietty molemmat siskotki huolehtii et onks mul nyt kaikki ok ja mikä on. Viikonloppuna puhuin mun vanhojen kavereitten kaa jotka oli mulle joskus ne bestikset ketä näki päivittäin, mut ei sit enää, ni neki oli sillee et "mikä sul on et oot muuttunu ihan hirveesti siitku nähtii joka päivä et mikä sul on" neki huolehtii vaik kui jankutin ettei oo mikään ni ei ne uskonu enkä mä sit ees tiiä et onks mul joku, mut en tiiä et mikä ois huonosti mut sellane olo et kaikki ei oo ok, se keskenmeno painaa mua ihan sikana alaspäin. Mut teen siit keskiviikkona eriksee tekstin, nyt meen pakkaa, Moikka ja nauttikaa tost auringonpaisteesta vaik siel ulkona tuuleeki :) !!