Mä en tiiä taas yhtään mitä ajatella MISTÄÄN!!
Exä tuli viikonloppuna selittää kauheet rakkauden tunnustukset ja selitti et haluu olla mun kaa viel vaikka kuinka pitkään yhessä ja et haluu olla monet vuosipäivät mun kaa, sitku sanoin vaa et "ei", meiän juttu oli vaa riitelyy eikä mitään hyvää enää viimiset kuukaudet. Ku mun exä sit tajus et en aio enää hyppii sen pillin mukaan ni se SUUTTU!!! siitä et mul on uus poikaystävä, enkä jätä sitä ja vaiha exää, ni se SUUTTU, MITÄ HELVETTIÄ!!  Sit se oli mulle sillee et mä meen sanoo Tuukalle ( siis mun nykyinen poikaystävä ) millanen sä oikeesti oot, iha sillee et mitä vittuu mä oon tehny muka koskaan meiän 7kk kestäväs suhtees väärin, mä en sillon kertaakaa pettäny tai jättäny toista pahal hetkel yksin, toisinku mun exä. Enkä Tuukkaakaa oo pettäny tai tehny mitään väärin meiän suhteessa ni en tiiä et mitä paskaa toi menee keksimää sille sit, seuraavan päivänä kysyin ni oli kuulemma jutellu fb Tuukan kaa ja sanonu millane oikeest oon, mut saisin kuulemma Tuukalta kysyy mitä ne on puhunu, koitin soittaa sille eilen vaikka kuinka monta kertaa ni se löi mulle luurin koko aja eikä suostunu vastaa!!??
Mä olin iha sika stressaantunu, et ollaaks mulle oikeest nyt ihan vitun vihasii ja jos ollaa nii mistä? Ja luottaaks toi mun exään enemmän ku muhun, koska Tuukka kuitenki tietää millane kusipää mun exä on aina ollu, sit viesteihin Tuukka lopult sentään vastas iha sika hidasta tahtii eikä höpöttäny mulle mitää ylimääräst niiku yleensä vastas vaa lyhyesti jos kysyin jtn... Sit mul meni hermot löin mun exää eilen et ei se voivaa tulla tollee pilaa toisten suhdetta, sit se oli sillee "emmä oikeest sanonu mitään" ni en sit tiiä onkse sanonu vai ja jos on ni mitä se on sanonu, uskoks Tuukka sitä, onks se mulle vihanen, en vittu tiiä...Varsinki ku ei ees nähä tänä vklp, ku toi menee sen faijalle ni ollaa melkee 3vk näkemättä..t ehkä viikon pääst sitte...Sit mul menee Nikoon täysin hermot siihen kaksnaamasuutee ja vitun paskanpuhumisee, koulu perseellee, oon huolissani mun frendistä ja sen poikaystäväst ku no en osaa selittää mut kaikki menee vaa niin perseelleen just nyt...oikeesti, ei sellane teiniangsti, ei vaan oikeesti vakavii asioit mist en vaa voi puhuu...